Gran Turismo

Beste Alfisti,

Er zijn afgelopen seizoen minder evenementen georganiseerd dan gehoopt, maar er worden plannen gemaakt om daar verandering in te brengen. In de tussentijd kun je natuurlijk nog altijd je Alfa avonturen in woord en/of beeld naar ons sturen, dan delen wij die via dit kanaal. Zelf hebben wij (Sam en Wim Gietermans) onlangs een mooie trip gemaakt met één van de Alfa’s en het verslag daarvan lees je hieronder.

Eerst even terug in de tijd. In maart vorig jaar is het er dan toch van gekomen: we hebben toen een Brera aangeschaft, vooral vanwege het onweerstaanbare model.

De bedoeling was om er een zomertje in te rijden en ‘m dan weer weg te doen, maar dat liep anders.

Het was (en is) een heel nette 2.4 JTD met toen 240.000 op de klok. Vanwege de dieselmotor werd hij tegen een bodemprijs aangeboden. En inderdaad is een wegenbelasting van 170 euro per maand even slikken, maar ik rij de auto als youngtimer op de zaak en als de belastingdienst meebetaalt is dat te overzien. En het verbruik van 1:15 maakt ook een beetje goed. De auto had een verhaal en wat kleine gebreken, maar voor wie daar het fijne van wil weten is er onze blog met sleutelavonturen. Het betreffende verslag vind je hier:

Maar goed, we spoelen een stukje door: in 2023 besloten we -voor we ‘m zouden verkopen- een afscheidstrip met de auto te maken. Reisdoel was de beurs ‘Auto e Moto d’Epoca’ in Bologna. Die reis hebben we gemaakt, maar daar hebben we zo van genoten dat we besloten de auto nog niet te verkopen, een winter te stallen en alles in 2024 nog eens dunnetjes over te doen. Eind 2024 zou de auto echt weg moeten, want vanaf januari 2025 mogen diesels met een Euro 4 motor onze woonplaats Amsterdam überhaupt niet meer in.

Dus vorige week was het dan tijd voor de echte afscheidstrip. Het reisdoel was weer Bologna: het is de grootste beurs op dit gebied van Italië en volgens de Italianen zelfs van Europa, maar Italianen houden van overdrijven. Dat weet iedere Alfa bezitter die z’n snelheidsmeter wel eens heeft vergeleken met de GPS. Maar we waren er vorig jaar dus al geweest en in dit geval kon het wel eens kloppen. Bovendien staat de regio Emilia Romagna bekend om het uitstekende eten en is Bologna een erg leuke stad. Omdat een weekend wel erg kort is voor zo’n reis -ook in een snelle auto- vertrokken we net als vorig jaar al op woensdag in alle vroegte.

Het idee was om in één dag Como te bereiken, zodat we meteen in Italiaanse sferen zouden komen. Het beursbezoek hadden we op vrijdag gepland.

Het ruitensproeier tankje was al een tijdje leeg en het was er niet van gekomen die voor de reis even te vullen, dus bij vertrek was de hele jerrycan maar in de kofferruimte gezet. Een trechter waren we alleen vergeten en de vulopening zit wat ongelukkig, maar met een afgeknipt flesje lukte het ook. Bij de eerste stop bij Koblenz werd het reservoir gevuld, want hoewel het mooi weer was werd het zicht steeds slechter.

Ook daarna verliep de reis voorspoedig, maar Como werd het niet die avond: omdat het weer in oost Zwitserland slecht zou zijn en het in het westen droog zou blijven besloten we niet de geijkte Gotthard pas te nemen, maar de grote St. Bernard zodat we bij Aosta, boven Turijn, Italië zouden binnenrijden.

Dat doel werd bereikt en die avond zaten we moe maar voldaan aan een heerlijk diner in een klein ski-dorpje (met kasteel) in Val d’Aosta.

De volgende dag ging het verder zuidwaarts via Piëmonte. SAf en toe dagdromen we wel eens over een huisje daar, omdat de prijzen ongelooflijk laag zijn. Tijdens ons werkende bestaan niet serieus aan de orde, maar het is erg leuk om tijdens vakanties eens langs de op internet aangeboden huisjes te gaan. Soms vallen ze niet eens tegen ten opzichte van de advertentie. Daarvoor kwamen we deze keer echter niet, maar tijdens de laatste vakantie in de streek had Wim iets gelezen over een verlaten circuit. Dat zou misschien een leuke tussenstop zijn.

Het bleek te gaan om het Autodromo Morano sul Po. Op Google Maps goed te vinden, maar alleen bereikbaar per karrespoor, zo ondervonden we toen we in de buurt kwamen. Na een mislukte poging die eindigde op een verlaten boerenerf lukte het ons om via de andere kant het circuit te bereiken. Helaas was het hermetisch afgesloten, dus een paar snelle rondes zaten er niet in. Wel was over het hek heen te zien dat het asfalt recent was opgeknapt en de pitboxen en toren stonden er nog in rudimentaire vorm.

En zo te zien hing de plaatselijke jeugd er ook wel eens rond met de buks van opa..

Na dit uitstapje en een heerlijke pasta-lunch in Moncalvo reden we richting Emilia Romagna, waar we de vorige avond een appartementje hadden geboekt voor de komende twee nachten in Cento, op een kilometer of 25 van Bologna. Daarbij kwamen we toevallig nog terecht in de drukte van de medewerkers van de Lamborghini fabriek in Sant’ Agatha Bolognese die na het werk huiswaarts gingen.

Vorig jaar zaten we in het aanpalende Pieve di Cento -omdat tijdens de beurs alle hotels in Bologna vol bleken te zitten- en daar hadden we geweldig goed gegeten. Dus je raadt het al: daar werd ook nu een tafel gereserveerd en dat werd weer genieten..

Maar de volgende dag was het dan echt zover. Na een snelle cappuccino met een brioche con crema stapten we in de Brera om naar de beurs te gaan. Al een kwartier na de openingstijd van 09.00u wandelden we het terrein op. Er zijn hallen met motoren, auto’s, onderdelen, schaalmodellen en clubs en bedrijven en je kunt je er makkelijk een volle dag vermaken. In tegenstelling tot de beurzen in de buurt van ons land is er uiteraard veel gericht op de Italiaanse merken. Als je wilt kun je vanuit niets een klassieke Alfa opbouwen met de aangeboden onderdelen, lijkt het wel:

De prijzen zijn overigens wel pittig: de meeste Alfa onderdelen, vooral voor de 105, kun je bij de bekende Nederlandse adressen voordeliger aanschaffen. Voor een asbak die in onze Bertone nog ontbreekt werd zonder blikken of blozen 350 euro gevraagd!

Verder zijn er ongelooflijk veel complete auto’s te bewonderen, waarvan er veel te koop zijn: soms voor exorbitante bedragen, soms heel betaalbaar.

En net als vorig jaar stonden we opeens oog in oog met een Brera met dezelfde specificaties als de onze, maar dan met slechts 8.100km op de klok. Daar vroeg men maar liefst 28.000 euro voor, maar hij was na een jaar dus nog altijd niet verkocht…

Ook fabrikanten van randzaken zoals brandstoffen en olie maken er een feestje van:

En er staan unieke creaties die je normaliter alleen in musea tegenkomt, zoals deze straalmotor-aangedreven Fiat:

En allerlei curiosa, zoals reclameborden etc.

Na een lange dag slenteren en vooral genieten vertrokken we weer naar Cento voor een laatste Italiaans diner. Zaterdagochtend zijn we nog even in Ferrara geweest om de stad te bekijken en vervolgens naar het Noorden gereden. Deze keer zouden we wel over de Gotthard-pas rijden, of bij slecht weer de tunnel nemen. Daar aangekomen leek het weer redelijk en vanwege een file voor de tunnel werd aangegeven dat beide opties even snel zouden zijn. In die gevallen nemen we altijd de pas en nu dus ook. Maar dat bleek toch niet mee te vallen. Al na een paar kilometer kwamen we in dikke mist terecht:

En naar boven toe werd dat alleen maar erger, zelfs in de tunnels op de pas:

Net over de top was het opeens weer wat helderder, maar met 1,5ºC niet echt behaaglijk..

Maar aan de andere kant was er geen vuiltje aan de lucht en kon in alle rust worden afgedaald:

Die avond hebben we overnacht in Weil am Rhein, net over de Zwitsers-Duitse grens en zondag werd het laatste stuk naar Amsterdam afgelegd.

De Brera heeft zich daarbij wederom bewezen als een geweldige reisauto, zeker met de 2.4 dieselmotor, die bij 100 km/u in de zesde versnelling slechts 1800 toeren draait en altijd een overschot aan koppel heeft. Dus met gemengde gevoelens werd hij weer in Amsterdam geparkeerd, in de wetenschap dat dat binnenkort niet meer kan en nu echt het afscheid nadert..

Voorstelling Alfa

Op 20 – 22 juni is er tijdens het Holland festival een exclusieve theatervoorstelling te zien over Alfa Romeo. Een vriend van de organisatie van de VARLN is betrokken bij deze productie een heeft aangeboden ons 25% korting te geven om deze te komen bekijken in het Internationaal Theater Amsterdam.

”Deze voorstelling, speciaal gemaakt door en voor Alfa Romeo-liefhebbers, biedt een unieke ervaring die zij niet willen missen. We nodigen de Alfavrienden daarom van harte uit om met 25% korting naar ‘Alfa‘ te komen kijken.

Het Nederlandse theatergezelschap Wunderbaum heeft deze productie met passie en toewijding samengesteld, en we zijn ervan overtuigd dat het een feest der herkenning zal zijn voor iedere Alfa Romeo-enthousiast. De voorstelling is deze week te zien tijdens het Holland Festival in ITA in Amsterdam.

Wij zouden het zeer op prijs stellen als je deze uitnodiging met de exclusieve kortingscode ALFA24FAN naar de leden zou willen doorsturen. Mis deze kans niet om de vrienden van de VARLN samen met andere liefhebbers te laten genieten van een avond vol passie voor Alfa Romeo.

In het besteltraject kunt u de kortinsgcode ALFA24FAN toevoegen na op betalen te klikken.

Voor meer info en tickets: https://hollandfestival.nl/en/alfa

We hopen u bij de voorstelling te zien! ”


Alfa – Wunderbaum
20 – 22 juni – ITA


Een groep Alfa Romeo-liefhebbers komt samen om hun passie te delen, en operazangeres Jamie Petutschnig zingt een Italiaanse aria. Wat is een betere manier om je geliefde Italiaans automerk te eren? Boven dit gezellige samenzijn hangt echter de donkere wolk van de energietransitie: het eerste elektrische model van Alfa zal getest worden. Hoe maakt een autoclub zich klaar voor de toekomst, zonder de eigen fossiele geschiedenis te verloochenen? Een tragikomedie over de onzekerheden van een passie in tijden van verandering.

Het stuk is deels gebaseerd op interviews met mensen die in Alfa rijden, voor Alfa werken of op een andere manier met het merk te maken hebben.
 

Pinksterkampeerweekend 17-20mei

Ook in 2024 gaan we natuurlijk weer naar het buitenland tijdens het pinksterweekend!

Dit jaar hebben we gekozen voor een camping die weer eens wat dichterbij ligt. We gaan naar het kleine plaatsje Polleur tussen Verviers en Spa, op zo’n 50km vanaf Maastricht. Informatie over de camping kun je vinden op http://www.polleur.be

Ben je niet zo van het kamperen of ben je niet in het bezit van een tent? De camping heeft diverse verhuurchalets, huurtenten, cottages en andere mogelijkheden.

Ook zijn er in Spa, op zo’n 10km afstand, veel hotels te vinden in allerlei prijsklassen.

Wat zijn de plannen voor het weekend? Vanaf vrijdag (maar natuurlijk ook eerder als je dat zou willen) kun je terecht op de camping. De zaterdag geeft dan gelegenheid om de omgeving te verkennen, wat te winkelen of lekker wat te kletsen op de camping. In het pinksterweekend zijn op het circuit overigens ook de Spa Classic Days.

Voor de zondag hebben we een niet al te moeilijke, leuke puzzelrit uitgezet, waarbij de nadruk ligt op het rijden en het genieten van de omgeving.
Op maandag kan iedereen dan weer terug naar huis, of er natuurlijk nog een paar dagen aan vast plakken.

Heb je nog vragen?? Bel (liefst na 18.00 uur), of mail, met: Paul Varekamp (06-53.68.77.52, dafalfa@kabelfoon.nl), of Hans Visser (06-14.74.02.68, hans.visser@hotmail.com)

Als je gebruik wilt maken van één van de accommodaties op de camping, reserveer die dan zelf tijdig. Er worden rond ons kampeerveld (veld F op de plattegrond: https://www.polleur.be/plattegrond) een aantal chalets vrijgehouden voor ons, informeer bij de camping (Nederlandse eigenaren) wat er nog beschikbaar is, of kies een accommodatie ergens anders op de camping. Op is op!
Je kunt reserveren via http://www.polleur.be/accommodaties en bij opmerkingen aangeven dat je van de Alfa Romeo club bent. Vergeet dan niet je ook bij ons aan te melden i.v.m. de puzzelrit! Hetzelfde geldt als je een hotel in de omgeving wilt reserveren.

Helaas hebben we dit jaar maar een beperkt aantal plaatsen op de camping, dus probeer z.s.m., maar uiterlijk 15 maart, je inschrijving met onderstaande gegevens te mailen aan: dafalfa@kabelfoon.nl. Wij reserveren dan de kampeerplaatsen.
In de week vóór Pinksteren ontvang je dan nog de laatste aanvullende informatie voor het weekend.

Naam:
Adres:
Postcode/woonplaats:
E-mail: Telefoon:

Ik kom met: tent/caravan/vouwwagen/camper (indien meer kampeermiddelen, graag ook aantal opgeven)
Of: ik maak gebruik van een accommodatie op de camping of hotel in de buurt (wel zelf reserveren!)

aantal volwassenen: aantal kinderen (leeftijd): aantal auto’s: Honden:

Stroom gewenst bij tent of caravan: ja/nee
Aankomst- en vertrekdatum:

Geef graag duidelijk het aantal mensen en kampeermiddelen op zodat wij en de camping niet voor verrassingen komen te staan met de indeling!

Let op: na inschrijving voor het kamperen krijg je van de camping een factuur voor reservering.

Wij hebben er zoals elk jaar ontzettend veel zin in, hopelijk jullie ook dus graag tot dan!

Korte berichten

Beste VARLN vrienden,

Van de Stichting Alfa Romeo Giulietta Register ontvingen we een uitnodiging voor de door hen georganiseerde voorjaarsrit op zondag 14 april. De deelname staat open voor Giulietta’s uit de 750/101 serie.

Het Alfa Romeo Giulietta Register richt zich op de Giulietta/Giulia modellen 750/101 uit de periode 1955 – 1965 en organiseert op 14 april haar traditionele voorjaarsrit. Wellicht zijn er leden van uw vriendengroep die een Giulietta/Giulia uit bovengenoemde periode hebben en hierbij willen wij die eigenaren graag uitnodigen voor deze rit. De uitnodiging kunt u vinden op onze website: https://www.giulietta.nl/evenement/voorjaarsrit-door-het-groene-hart-op-zondag-14-april

Let op: deze rit wordt niet door de VARLN georganiseerd: bij vragen kan via de website van Giulietta Register contact met de organisatie worden gezocht, of mail aan: info@giulietta.nl

Van VARLN vrienden Stephen & Silvia ontvingen we onderstaand bericht met foto’s, waarvoor dank, erg leuk!

Goedendag, en natuurlijk ook allemaal nog de beste wensen 😉

Ben hier sinds zomer 2023 met een nieuw project begonnen (zou ik niet meer doen..maar ja)
Een Giulietta Berlina TI van 1960..
Dikke patina, en remmen moesten nagezien, en motor moest er weer in, en geen benodigd laswerk… was het verhaal van de 73-jarige eigenaar, en ik geloofde dat haha.
Ondertussen, een nieuwe hoofdremcilinder gemonteerd, alle remdelen uit elkaar gehad, de 1300 Giulia motor van rond 1967 opgestart, en staartrubber bak vervangen, en nu de keerringen daarvan nog op de todo lijst 😉
Echter bleek bij op de brug zetten, dat ‘geen benodigd laswerk
een ruim begrip is..
De linker dorpel is net cpl. vervangen, binnen/midden/buiten en moet stuk voorscherm nog herstellen en terug op zijn plaats lassen..

Wie weet, kom ik ermee naar het Pinksterkampeerweekend, als dat er weer komt.

Groeten Stephen & Silvia

Tot slot een aanbieding van Ron:

Winterbanden Alfa 159 op 16” stalen velgen Ik heb nog een set winterbanden met +/- 8mm profiel voor een liefhebber, voor € 50 mogen ze worden opgehaald. rhbergisch@ziggo.nl

2024 is begonnen!

Hallo Alfisti,

Om te beginnen natuurlijk nog de allerbeste wensen voor 2024!

Hoewel er nog geen concrete initiatieven bekend zijn gemaakt hopen we via dit platform ook in 2024 weer een mooi aantal evenementen te kunnen aankondigen. Het zou helemaal leuk zijn als er behalve de usual suspects die al jaren evenementen organiseren (en dit ook in ’22 en ’23 zijn blijven doen) nog wat meer mensen iets op touw zouden willen zetten in het nieuwe jaar. Er is vanuit de oude VARLN budget voor en er zijn mensen met ervaring die erbij willen helpen. Dus schroom niet en stuur een berichtje als je iets in gedachten hebt, dan kunnen we vast iets regelen.

Ook reis- en sleutelavonturen zijn welkom: stuur een stukje tekst en wat foto’s en wij doen de rest.

Er zijn ook VARLN vrienden die een auto of onderdelen te koop hebben, maar daar een echte liefhebber voor zoeken en niet zomaar iedereen aan de deur willen hebben. Ook in dat geval kun je ons een berichtje sturen, zoals onlangs Rob Schanzleh deed. Hieronder zijn oproep. Hij vond het geen probleem dat zijn telefoonnummer zou worden vermeld, maar bel hem aub alleen bij serieuze interesse.

Mijn naam is Rob Schanzleh en ik ben op zoek naar een liefhebber voor een Alfa Romeo Spider die in de bijlage wordt getoond.

Omdat er voor ons een emotionele waarde aan deze auto zit, willen wij hem niet te koop zetten op Markplaats of iets dergelijks.

De auto is eigendom van mijn moeder die er na het overlijden van mijn vader geen gebruik meer van maakt.

Wellicht is er iemand bij u in de vereniging geïnteresseerd. Graag treden wij dan in contact.

Betreft een auto die in het bezit is van de huidige eigenaar sinds 12-09-2009. Het gebruik is sinds 2016 minimaal daarom gaat de auto in de verkoop. De auto wordt onderhouden door een Bovag garage en is APK gekeurd tot 10-08-2024. De auto staat binnen als er niet mee gereden wordt.

In 2010 is er een nieuwe kap geplaatst.
In 2011 is er door de eigenaar groot onderhoud uitgevoerd aan de auto. Er zijn taxatierapporten voorhanden uit de jaren 2000 en 2006.
Er zijn facturen m.b.t. tot onderhoud aanwezig vanaf 2000.

Mijn vraag is dan ook of u de bijlage binnen uw vereniging wilt delen.

Ik ben bereikbaar op telefoonnummer 06 82 29 03 08

Met vriendelijke groet,

Rob Schanzleh

Dat was het voor nu, zodra er nieuws te melden is over evenementen of andere Alfa gerelateerde zaken horen jullie het direct!

Maasduinenrit

Zaterdag 30 september was het dan eindelijk zover: de langverwachte Maasduinenrit. Het weer was prachtig en het aantal aanmeldingen ook, dus we verwachtten een mooie dag met Alfa liefhebbers onder elkaar. We kunnen nu al verklappen dat de verwachtingen in alle opzichten zijn overtroffen, maar hieronder een korte samenvatting in woord en beeld. Wie alle foto’s wil zien -en dat zijn er flink wat- kan ze op de Facebookpagina van de VARLN bekijken.

Tegen twaalf uur begon zich een indrukwekkend boeket aan Alfa’s te vormen bij de Theodorus molen in Blitterswijck. Een boeket met als basiskleur rood uiteraard.

We zijn niet eenkennig dus ook leuke auto’s zonder Alfa badge waren welkom..

Het leeuwendeel was uiteraard Alfa Romeo en er was een grote verscheidenheid aan modellen en bouwperiodes vertegenwoordigd.

Op deze sfeervolle locatie werden de deelnemers ontvangen met koffie en uiteraard een flink stuk vlaai. Toen het hele spul aanwezig was volgde uitleg over de rit door Paul en Jeroen. De rit bestond uiteraard uit het rijden van een mooie route, maar ook een aantal tussentijdse proeven. Er was dus een kleine competitie ingebouwd.

Na de gedegen uitleg konden de equipes op pad

De eerste proef ging over het inschatten van de afmetingen van de eigen bolide. De auto moest er tussen door gaan, maar hoe krapper de doorgang, hoe meer punten.

Daarna werd de rit weer vervolgd.

De volgende proef bestond uit het determineren van Alfa onderdelen door ze alleen te bevoelen.

Dat zorgde voor een rode file in het groene land.

Na weer een stukje rijden was het tijd voor de laatste proef: met een omgekeerde verrekijker voor je ogen proberen je auto zo dicht mogelijk voor een paaltje stil te zetten, en dat ook nog eens heuvel op.

Behalve de proef zelf was de bijbehorende uitdossing van de chauffeur ook vermakelijk..

Je moet het maar durven..

Na deze meesterproef werd de rit vervolgd naar de Amici’s Garage, waar al snel de barbecue werd ontstoken…

En natuurlijk de winnaar een mooie prijs in ontvangst mocht nemen.

Ook voor de buren bleef het evenement niet onopgemerkt:

Zo kwam er een smakelijk einde aan een zeer geslaagde dag.

Meer foto’s op Facebook dus…

We bedanken Paul, Jeroen, Hans en Marco en alle anderen die hun steentje hebben bijgedragen voor de enorme hoeveelheid energie die ze in de organisatie hebben gestoken. Het was er aan af te zien, geweldig gedaan! Wat de deelnemers betreft voor herhaling vatbaar!

We verlaten jullie voor nu met een kort filmpje van een van de equipes:

UITNODIGING MAASDUINENRIT OP ZATERDAG 30 SEPTEMBER 2023

Beste Alfavrienden,

Jullie zijn van harte uitgenodigd voor de Maasduinenrit op zaterdag 30 september aanstaande.

We starten op onze vertrouwde plek bij de molen en forellenkwekerij te Blitterswijck.  In het pittoreske Limburgse dorpje Broekhuizenvorst zullen we eindigen met een inkijkje in de enige echte “Amici’s Garage”. De plek waar het allemaal gebeurt op die beruchte woensdagavonden. De garage zal nog nooit zo goed gekuist zijn als op deze dag !

We starten deze dag in de molen “Theodorus” van  de Forellenkwekerij Keijzersberg Boltweg 15 5863AN Blitterswijck. Aldaar worden jullie vanaf 11 uur verwelkomd met koffie, thee en natuurlijk echte Limburgse vlaai.

De rit start vervolgens rond 12 uur en voert ons langs en over de rivier de Maas. We denken aan een recreatieve toertocht (ca. 75km) met de nadruk op het genieten van de omgeving en onze bolides. En wellicht nog een verrassing onderweg. Tijdens de rit zal nog een aantal “ouderwetse klassiekers” op het programma staan.   We eindigen de rit rond 16 uur met een gezellig samenzijn tot …….(?) uur. Dan is er gelegenheid om in en rondom Amici’s Garage even rond te kijken en tot rust te komen. De BBQ wordt dan ontstoken en we vieren het goede leven met een lekker hapje en drankje. We vinden het belangrijk dat we als Alfa vrienden verbindingen houden met elkaar. Een aantal deelnemers heeft al aangegeven in de omgeving te overnachten. Het wordt natuurlijk geen nachtwerk maar we hebben daarom bewust geen eindtijd gepland. 

Hoe mooi zou het zijn als we ons mogen verheugen op een grote opkomst !  We hebben inmiddels al 19 aanmeldingen mogen noteren en dat vinden wij echt geweldig ! Noteer deze dag alvast in uw agenda, poets uw oude of nieuwe Alfa nog eens goed op en meld u aan via het formulier op de aanmeldpagina of door te mailen naar flavian@live.nl.

Deze dag wordt ons aangeboden door de Alfa Romeo Vrienden NL. Er zijn geen verdere kosten aan verbonden!

Alle deelnemers ontvangen een weekje vooraf nog een persoonlijke uitnodiging met verdere informatie.

Hopelijk tot ziens in Broekhuizenvorst!

Jeroen en Paul Verstraten

Amici’s garage

Zomaar een woensdagavondje in Amici’s Garage. De meisjes mooi gemaakt voor het pinksterkampeerweekend. Motor er uit, ergens anders blok er weer in. Meteen maar eens leuke kuipstoelen monteren. En na gedane arbeid eens aan de borrel en de bruine fruitschaal. Mooi weer op komst !!

Maasduienrit zaterdag 30 september

In de aankondiging van de maasduienenrit staat een foutje. Zondag 30 september bestaat namelijk helemaal niet. De rit zal dus plaatsvinden op zaterdag 30 september.

Om je aan te melden voor de rit, gelieve te mailen naar: flavian@live.nl  of jeroenverstraten@hotmail.com / app Paul : 06-11417804

Onze excuses voor het ongemak en de verwarring.

MAASDUINENRIT VERPLAATST NAAR ZONDAG 30 SEPTEMBER

Beste Alfa-vrienden;

Op zondag 11 juni as. hadden we de Maasduinenrit gepland staan.

Middelpunt van deze dag zou een toffe startlocatie zijn en een gezellig samenzijn met een inkijkje in  “Amici’s Garage” bij Huize Verstraten.

Echter: De laatste weken werd duidelijk dat beide locaties binnenkort geheel onbereikbaar zullen zijn tot begin september vanwege aanleg riolering.

Dan vinden wij het beter om de rit te verplaatsen omdat “Amici’s Garage” juist de spil van de dag moet zijn!

Iedereen die zich al had aangemeld voor 11 juni aanstaande: Evengoed super bedankt voor jullie aanmelding want zonder deelnemers geen samenzijn!

We zouden het dan erg fijn vinden als belangstellenden zich nu al willen  aanmelden voor 30 september.

( mail : flavian@live.nl & jeroenverstraten@hotmail.com / app Paul : 06-11417804 )

Wellicht tot ziens op zondag 30 september in Broekhuizenvorst voor een mooie rit vol verrassingen en aansluitend een gezellig samenzijn!

De garage zal nog nooit zo goed opgeruimd en gekuist zijn als op deze dag…

Jeroen en Paul Verstraten